Kardeşlerim 2. Bölüm

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 2 μήνες

    KARDEŞLERİM

    διάρκεια: 2:14:32

    Kardeşlerim 7. Bölüm 2. Fragmanı:
    grwww.info/loft/en-mxZrRu5yZdas/b-nteo
    Asiye ve Doruk'tan ''Rüya'' düeti!🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
    grwww.info/loft/Zqt8qaux14qEZIU/b-nteo
    Asiye ve Doruk'tan ''Bile Bile'' düeti 🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
    grwww.info/loft/ZoaFl62qunCYfX0/b-nteo
    2.Bölüm Özeti:
    Kadir, Ömer, Asiye ve Emel başlarını sokacak bir yer bulmuşlardır. Yengeleri Şengül, çocuklardan kurtulmanın yollarını ararken, onların dramından faydalanma fırsatını da kaçırmaz.
    Akif Atakul, sebep olduklarını örtbas etmek için elinden geleni yapar. Yoluna çıkan her engeli kaldırmakta ustalaşan Akif’in yolu, bu kez beklenmedik bir şekilde büyük bir çıkmaza girer. Kadir, kardeşlerine bakabilmek için sabah akşam iş ararken, Ömer ve Oğulcan başlarına beklenmedik bir bela açarlar. Bu yaşanan olay, zengin ve yoksul çocuklar arasında asla dinmeyecek olan çatışmanın da başlangıcı olacaktır.
    Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
    Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
    Kardeşler kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; https://bit.ly/3oKfCa7

Πριν μήνα
Mine Göz
Mine Göz

@Çiğdem Can qQLl

Πριν 4 ημέρες
cesu cesur
cesu cesur

Aynen kardeş ya

Πριν 4 ημέρες
Sultan Öner
Sultan Öner

@زينب عفرين hayvanları anlamıyorum 🤭

Πριν 5 ημέρες
زينب عفرين
زينب عفرين

4Ke YaInız

Πριν 5 ημέρες
Sinem Tunç
Sinem Tunç

Çok güzel dizi sonradan izlemeye başlasamda çok sevdim 👍

Πριν 5 ημέρες
BS Fenomeni
BS Fenomeni

39:30

Πριν 47 λεπτά
İrem -Ardivas-
İrem -Ardivas-

favoei karakterim kesinlikle melisa

Πριν 2 ώρες
Eliyev Ibad
Eliyev Ibad

Ben burada bir kisiyi seviyorum oda emel hicccc bi ise karismaz diye seviyoruummmmmmmm

Πριν 2 ώρες
Eliyev Ibad
Eliyev Ibad

Ben hep den senhul cokk kotu bi kiz yani ben anlamadim gitiiii

Πριν 2 ώρες
Leyli Ramazanowa
Leyli Ramazanowa

Hic filmde bu kadar aglamamisdim☹️😢

Πριν 3 ώρες
GÜLİSTAN ASLAN
GÜLİSTAN ASLAN

Nasıl oluyorda kümeste kalıyor iphone kullanıyor önceden de durumları yoktu🤔🤔

Πριν 3 ώρες
Heyder Nermin
Heyder Nermin

😔😑😒

Πριν 4 ώρες
Ceren Arslan
Ceren Arslan

Resmen Cihan şimşek için geldim diziye yaaa 4 N1K dan sonra baya tanındı

Πριν 7 ώρες
Senay Gencer
Senay Gencer

Anne ve Babe herşeydir onlar yoksa kimsen yoktur kimsen yoksa kimsesiz olarak boş bir hayat geçirirsin ve bu hayatda kalmak zor..çok zor.

Πριν 9 ώρες
EDİTLER
EDİTLER

Ulan yorumların 100\90 vicdansız aslı

Πριν 9 ώρες
Zeynep Gürses
Zeynep Gürses

arkadas zoruyla buradaydim ama diziye sardimmm cok iyi

Πριν 9 ώρες
Elanur Akça
Elanur Akça

Bu holding Argun holding deil mi

Πριν 16 ώρες
Исмат Гарибов
Исмат Гарибов

🥺😭

Πριν 20 ώρες
BUDOR ALBADAWI
BUDOR ALBADAWI

Vala aladım ya

Πριν 22 ώρες
Ömer Yiğit Güvenç
Ömer Yiğit Güvenç

disko araba kaç yıllık acaba🤣

Πριν ημέρα
Aynur Dhsjsjsu
Aynur Dhsjsjsu

Allahim kimseyi anasiz babasiz birakma AMIN

Πριν ημέρα
UMUT KOÇER
UMUT KOÇER

59:42 bir aşkın başlangıcı

Πριν ημέρα
lahmacun acılı
lahmacun acılı

reklamar izin verirse izliycem

Πριν ημέρα
Nazlı can
Nazlı can

😆😆

Πριν ημέρα
Hsbisbsisbis x8gvibou
Hsbisbsisbis x8gvibou

Bu bir filimdir. Unutmayaqki, birde bucur gercek heyatda yawayan insanlar var. Evsiz, kimsesiz, ac. Allah yardimcilari olsun.

Πριν ημέρα
zeynep ayhan
zeynep ayhan

1:08:02

Πριν ημέρα
Mert Uz
Mert Uz

33:30 ++++++++ jskskjd

Πριν ημέρα
Ayşegül Yalçınkaya
Ayşegül Yalçınkaya

Allah orhana sabır versin Aminn

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Nebahat Şengünden iyi çıkti.😏😏

Πριν ημέρα
Mähriban Ödeberdiýewa
Mähriban Ödeberdiýewa

Allah yetimlere para,ev,yemek versin AMIN

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Amin.😞

Πριν ημέρα
yasin togay
yasin togay

Çok saçma 19 yaşında adamın hiç yol yordam bilmemesi. Kız yetiştirme yurdunda peşinden koşuyor bizim senaristler bayılıyor böyle saçma işlere.

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Aynen.

Πριν ημέρα
Ayse Rose
Ayse Rose

İçim parçalandı ... 😭😞

Πριν ημέρα
Tuğbanur Koçak
Tuğbanur Koçak

Diziye yeni başlayan KARDEŞLERİM 👇

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Ben.🙋

Πριν ημέρα
zuzu_07
zuzu_07

Şimdi ben ağlamıyım napım.?😭💔🥀

Πριν ημέρα
Sait Koptekin
Sait Koptekin

Allah kimseyi anasız babasız bırakmasın eyvallah .. Ama onu çok seviyorum bee annemmm babamm yoldaşımmm sevdiğimm kadınnn o olmaz sa kendimi yalnız hissediyorum çaresiz inşallah kavuşurumm onaaa .. Seni seviyorummmm "Ç"❤

Πριν ημέρα
zuzu_07
zuzu_07

İnşAllah kavuşursunuz mutlu olursunuz.😊❤(Amin)😍🙏💞

Πριν ημέρα
Lisa
Lisa

59:40

Πριν 2 ημέρες
ROBLOX DURU
ROBLOX DURU

😢😭😭

Πριν 2 ημέρες
Icewizard
Icewizard

41:08 gıcıklık is loading

Πριν 2 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

😂😂😂

Πριν ημέρα
Cemile Eliyeva
Cemile Eliyeva

Benimde bole yengem var bunun Kimi di qarasim olub

Πριν 2 ημέρες
zuzu_07
zuzu_07

🥺🥺🥺🥺

Πριν ημέρα
Icewizard
Icewizard

57:47 HaDeMeLiK YaPaRsIn

Πριν 2 ημέρες
Nuray Ceferli
Nuray Ceferli

Emelin abisine çaresiz o bakıb abi diye koşması gözümün önünden gitmiyor...

Πριν 2 ημέρες
Kamilla Ashad
Kamilla Ashad

Oulcan sinir oldum

Πριν 2 ημέρες
Asiye eren
Asiye eren

28:45 yazgının gülüşünü farkedenler

Πριν 2 ημέρες
Elanur Aslan
Elanur Aslan

Allah herkesin dua ve orucunu kabul etsin ölmüş anne ve babanın Allah rahmet eylesin 🙏❤😢

Πριν 2 ημέρες
zuzu_07
zuzu_07

Amin.🙏🥺❤

Πριν ημέρα
m
m

arabayı pavyona çevirmiş oğulcan DJSIFOADKPLFAPSÜFDSFSDADS

Πριν 2 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

🤣🤣🤣🤣🤣

Πριν ημέρα
Esra Konak
Esra Konak

Elma şekeri 15 Tl mi? Kiloylamı satıyosunuz

Πριν 2 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

🤣🤣🤣

Πριν ημέρα
Belkıs Erkek
Belkıs Erkek

akifin ismetin peşinden koşması jkjkjk Allahım çok komik hjhjhjh

Πριν 2 ημέρες
Eda Akar
Eda Akar

Çok yazık kıza

Πριν 2 ημέρες
{•Minişler Lpsem Ninni•}
{•Minişler Lpsem Ninni•}

59:41

Πριν 2 ημέρες
Ecrin Saliha Aydoğdu
Ecrin Saliha Aydoğdu

12:58 aynen yazık

Πριν 3 ημέρες
Cerenin kalbi
Cerenin kalbi

Ya inş yetimhaneye vermez ya

Πριν 3 ημέρες
zuzu_07
zuzu_07

Vermiyor knk merak etme.😌

Πριν ημέρα
Zeynep Yildiz
Zeynep Yildiz

YENİMİ BAŞLADIN DİZİYE VERMEDİ MEREK ETME

Πριν 3 ημέρες
Samiye Şeker
Samiye Şeker

Kadir'in elleri...

Πριν 3 ημέρες
Samiye Şeker
Samiye Şeker

Ömer çok yakışıklısın kocacö🛐

Πριν 3 ημέρες
Burak Kaya
Burak Kaya

Ayn

Πριν 3 ημέρες
vəli vəliyev
vəli vəliyev

kadire çok üzüldüm ya kaç tane tokat yedi 1 bölümde😔

Πριν 3 ημέρες
Hasan Erdal
Hasan Erdal

Annesinden kalan örtüye çocuklardan daha duygusal yaklaşan Şengül

Πριν 3 ημέρες
zuzu_07
zuzu_07

Şengül çok kötü.😒😒

Πριν ημέρα
Beyza Nil
Beyza Nil

Oğulcan arabayı çizdi kadir neden ödüyor bence oğulcanın ödemesi gerekir

Πριν 3 ημέρες
Leila Aydin
Leila Aydin

Boş boş gururlaniyorlar

Πριν 3 ημέρες
SAMİR _
SAMİR _

Allah teala hec bir qulun acliq və yoxsuluqla imtahan edmesin inşəAllah Rebimiz valideynlerimizi bizə cox görmesin 😓😓

Πριν 3 ημέρες
Sura Toker
Sura Toker

Çok zor yetiştirme yurdunun o kapısında çaresiz ve kalmak Allah'ım kimseye göstermesin

Πριν 3 ημέρες
Metanet Semiyeva
Metanet Semiyeva

Allah hic kimseyi anasiz babasiz qoymasin hic kimseye mohtac etmesin🙏

Πριν 3 ημέρες
{gacha Yağmur}
{gacha Yağmur}

59:45

Πριν 3 ημέρες
Yahya Poiuy
Yahya Poiuy

Yaaa Asiye super ya❤❤❤❤❤

Πριν 4 ημέρες
Sergül Mutasım
Sergül Mutasım

Keşke benimde abim olsa

Πριν 4 ημέρες
mehdi zana yaldız
mehdi zana yaldız

Biri begensin artik ya yorumumu offf😔😔😔

Πριν 4 ημέρες
ceroşun_emoşu
ceroşun_emoşu

Ağa beeeee💔.......

Πριν 4 ημέρες
Çiçek İskolar
Çiçek İskolar

Allah kimseyi annesiz babasız bırakmasın AMİN

Πριν 4 ημέρες
Gizemli_kız
Gizemli_kız

şengül çocukları evden atdı 3 kişi ona engel olmadılar en sinir olduğum şey

Πριν 4 ημέρες
Gizemli_kız
Gizemli_kız

@Ömer Qasimof elə bil ki orhan şengülün arvadıdı hər dediyini edir

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Ayn öyle bi bağiriyoki.😒😒😒

Πριν ημέρα
Nigar Haciyeva
Nigar Haciyeva

😭😭😭😭😭😭

Πριν 4 ημέρες
İbrahim Aktürk
İbrahim Aktürk

Asiye'nin bu kadar olgun tavırlar göstermesi beni en çok duygulandıran kısımlardan bazıları.

Πριν 4 ημέρες
sema aydın
sema aydın

Akif napiyo ya

Πριν 4 ημέρες
sema aydın
sema aydın

1.55.00 agladigim sahne abi abi

Πριν 4 ημέρες
sema aydın
sema aydın

Süngüle bela okuyanlar

Πριν 4 ημέρες
feride sayan
feride sayan

Allah kimseyi Annesiz babasız bırakmazın Amin❤❤❤👍👍👍👍😂😂

Πριν 4 ημέρες
Zeynep Gümüş
Zeynep Gümüş

@feride sayan hayır o emoji ağlamak değil😂👈bu gülmek 😭👈bu da ağlamak...

Πριν 22 ώρες
feride sayan
feride sayan

@Ömer Qasimof 😂bu emoji ağlamak

Πριν ημέρα
feride sayan
feride sayan

@Ömer Qasimof ya hayır o gülmek değil ağlamak iyice bak

Πριν ημέρα
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Neye guluyon.?🙄

Πριν ημέρα
Аяна Уланова
Аяна Уланова

Русские вы тут? 👇👇👇

Πριν 4 ημέρες
G0 VTO
G0 VTO

حنا نتابع يحطون النا الجوده زفت خرا معفنه

Πριν 4 ημέρες
Damla Uysal
Damla Uysal

Asiye doruğa vurdu ya içim rahatladı

Πριν 4 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Ayn😈

Πριν ημέρα
Damla Uysal
Damla Uysal

Oğulcan cok komik ya

Πριν 4 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Ayn😂😂😂

Πριν ημέρα
ABDABD WAKY
ABDABD WAKY

Ya,kadir ne güzel bir abi ya

Πριν 4 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

😔😔😔

Πριν ημέρα
SAFA
SAFA

We need a part scenes

Πριν 4 ημέρες
Ali Vefa
Ali Vefa

Olcay adamım 😌

Πριν 4 ημέρες
T0P CİLLE
T0P CİLLE

Yürü beee ISMETT

Πριν 4 ημέρες
Begenc Hudaynazarow
Begenc Hudaynazarow

Annesiz babasiz çoçuklari resmän sokağa atdilar yaaa

Πριν 4 ημέρες
T0P CİLLE
T0P CİLLE

Doruk: Güney Asiye: Songül Melisa: Serkanin Kiz Hali Harika: Defne Sengül: Nazan DBYKDLXKRLCKFCNCNNR

Πριν 4 ημέρες
Ömer Qasimof
Ömer Qasimof

Ayn.sjsjsjsjsjsj

Πριν ημέρα
Zeyneb Memedova
Zeyneb Memedova

Yazik ane 've atalarini kaybetbisler ve ortada kaldiler 've bir kumesde kaliyorlar cok yazik 😔😔

Πριν 5 ημέρες
Zeyneb Memedova
Zeyneb Memedova

Cok yazik cocuklara 😯😕

Πριν 5 ημέρες
Irada Aslanova
Irada Aslanova

KaDirin kururunun sınması məni ağlatdı

Πριν 5 ημέρες
Elif Efsa Akan
Elif Efsa Akan

abi birde süseni seviyosunuz harektlere bak

Πριν 5 ημέρες
Irada Aslanova
Irada Aslanova

Allah sənin kimilərin bəlasını versin Sengül, o dünyada sən nə cavab verəcəksən, vicdansız qadın

Πριν 5 ημέρες
Irada Aslanova
Irada Aslanova

@seid memmedov Ay, mən heç bilmirdim

Πριν 3 ημέρες
Züleyhanur
Züleyhanur

Yanlız bu film bu filmde diğer dünya yok,d

Πριν 4 ημέρες
Iremnaz Aral
Iremnaz Aral

Milletin annesi ve babası vefat ediyor ama onlara çocuklarına öldükleri halde çok yakınlar benimkiler de babam ve annem yaşadıkları halde benden çok uzaklar

Πριν 5 ημέρες
Fuad Memmedov
Fuad Memmedov

Ya şu şengule sinir oldum

Πριν 5 ημέρες
دعاء دعاء
دعاء دعاء

مافي عرب

Πριν 5 ημέρες
aysu aysu
aysu aysu

Allah kimseyi anasız babasız burakmasın Amin

Πριν 5 ημέρες
Aynur Rzayeva
Aynur Rzayeva

En sinir olduğum şeyde şengülün çocuqlara iyiymiş gibi davranıb eve bile almaması

Πριν 5 ημέρες
İlayda Nur Özer
İlayda Nur Özer

Dikkatimi çeken tek şey; instagram profilinin açık olup aynı zamanda ' seni takip etmek istiyor' bildiriminin gelmesi... :D

Πριν 5 ημέρες
Lamiyə Hüseynova
Lamiyə Hüseynova

Şimdi şunu yazacaktım ya😂

Πριν 5 ημέρες
Gizemli_kız
Gizemli_kız

Selenadakı Aslıdan Fitnatdan dahada acımasız çıktı bu şengül

Πριν 5 ημέρες
Elif Rüveyda Gülmez
Elif Rüveyda Gülmez

İl köncesevmemiştim şimdi abone oldum izliyorum

Πριν 5 ημέρες
Deniz Bahar
Deniz Bahar

Şengül sana sövücem diye diziye odaklanamıyorum 💆🏻‍♀️

Πριν 5 ημέρες
Sultan Öner
Sultan Öner

Çok vijdansizsin

Πριν 5 ημέρες
Ceysinin_kalbi
Ceysinin_kalbi

Yahu bu cocuklardada ne gurur var ya . Alin gul gibi parayi sonrada guzel bir eve cikin yaa. Sinir oldum wurda ya.

Πριν 5 ημέρες
Yunus Zira
Yunus Zira

Olm bu şirket argun holding deilmi aoocjdkkeoeo

Πριν 5 ημέρες
İmmortalVevo
İmmortalVevo

1 Bölümde Baya Ağladım

Πριν 5 ημέρες
İkra Tekgül
İkra Tekgül

Tek ben mi takıldım bilmiyorum ama melisanın fotoğraflara bakıp takip etmesi ve Ömer'in telefonunda istek olarak gözükmesi minik hata olarak gözüme çarptı

Πριν 5 ημέρες
Klaroline
Klaroline

Kotu yengeler hep kurt yalniz djgsdkgdhj

Πριν 5 ημέρες
Deniz Bahar
Deniz Bahar

ırk fark etmiyor 4 yengem de şeytandan önce doğmuş gibi djendkmekfmekr

Πριν 5 ημέρες
Sidra Star
Sidra Star

Gaziantep'te çekildi değil mi çünkü bende oturuyorum ve otobüs aynı böyle hatta belki ona bindim bilmiyorum o otobüsten en az 100 tane var

Πριν 5 ημέρες
1117
1117

İstanbul da

Πριν 5 ημέρες

Επόμενο

Kardeşlerim 3. Bölüm

2:26:27

Kardeşlerim 3. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 7M

Kardeşlerim 12. Bölüm

2:21:58

Kardeşlerim 12. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 3,5M

Kardeşlerim 8. Bölüm

2:21:57

Kardeşlerim 8. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 8M

Kardeşlerim 1. Bölüm

2:11:22

Kardeşlerim 1. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 2,5M

Kardeşlerim 1. Bölüm @KARDEŞLERİM

2:11:22

Bizim Hikaye 1. Bölüm

1:45:00

Bizim Hikaye 1. Bölüm

Bizim Hikaye

προβολές 13M

Kardeşlerim 4. Bölüm

2:21:52

Kardeşlerim 4. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 7M

RÛBAR (NEHİR) BEŞA 100 (GEVAŞ)

1:30:00

RÛBAR (NEHİR) BEŞA 100 (GEVAŞ)

TRT Kurdi

προβολές 348

Doruk, Asiye'yi cool buluyor!😎 - Kardeşlerim 4. Bölüm

06:40

Kardeşlerim 11. Bölüm

2:28:23

Kardeşlerim 11. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 8M

Melisa - Leje ( Official Video )

2:43

Melisa - Leje ( Official Video )

UnixMusic

προβολές 3,7M