Yeni çocuklar okulda pek iyi karşılanmadı! - Kardeşlerim 3. Bölüm

  • Δημοσιεύτηκε στις Πριν 2 μήνες

    KARDEŞLERİM

    διάρκεια: 10:18

    Kardeşlerim 7. Bölüm 2. Fragmanı:
    grwww.info/loft/en-mxZrRu5yZdas/b-nteo
    Asiye ve Doruk'tan ''Rüya'' düeti!🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
    grwww.info/loft/Zqt8qaux14qEZIU/b-nteo
    Asiye ve Doruk'tan ''Bile Bile'' düeti 🎤- Kardeşlerim 5. Bölüm:
    grwww.info/loft/ZoaFl62qunCYfX0/b-nteo
    3.Bölüm Özeti:
    “İNCE RUHLU ÇOCUKLARDIK, KARANLIĞA KAFA TUTAN…”
    Akif, Kadir’e çocukların hayatlarını değiştirecek bir teklifte bulunur. Çocuklar geçinebilmek için hayat mücadelesi verirken aynı zamanda da yeni okullarında beklenmedik olaylarla karşılaşırlar. Ömer ve Oğulcan’ın Doruk’la kavgası onları başka bir belaya sürüklerken Kadir olaylara kayıtsız kalamaz. Amcaları Orhan, Şengül’ün entrikalarına rağmen çaresizliklerine çözüm arar. Nebahat, Akif’in kendisini aldattığından şüphelenmeye başlar. Melisa’nın doğum günü partisinde bombanın pimi çekilir. Aybike herkesi etkileyecek bir olay çıkarır
    Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
    Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
    Kardeşler kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

KARDEŞLERİM
KARDEŞLERİM

Kardeşlerim kanalına abone olmak için; https://bit.ly/3oKfCa7

Πριν μήνα
Bot 4
Bot 4

@Sefdd Yggh ne alaka

Πριν 6 ημέρες
Bot 4
Bot 4

Olundu bil

Πριν 6 ημέρες
heybet karaman
heybet karaman

💌🎁🎂🎸öykü💖❤

Πριν 10 ημέρες
heybet karaman
heybet karaman

😮

Πριν 10 ημέρες
heybet karaman
heybet karaman

slm

Πριν 10 ημέρες
Şölə Məmmədova
Şölə Məmmədova

Berk: Arkadaşı ben alıcakdım yalnız. Kendisini bi güzel beneticektim de🤪 Melisa: Sen git kendini benzet Berk🤨 Ömer: Sakin ol☺ Berk:😒 En komik sahne bence🤣🤣

Πριν ώρα
Zeynep Beren ve Pelin
Zeynep Beren ve Pelin

Bütün. Bölümler. Çok. Güzel🌺

Πριν 5 ώρες
Zeynep Sen
Zeynep Sen

Doruk

Πριν 12 ώρες
İlkim Fidan
İlkim Fidan

benim babamın zamanında tam 1,5 trilyon borcu vardı adamlar 5 bini dert ediyolar gbjlkkfjd

Πριν ημέρα
Aysel Çetinkaya
Aysel Çetinkaya

Olm Cihan 28 yaşında olupta liseli rolü oynayan bir sen varsın 🤣

Πριν ημέρα
derya demircan
derya demircan

Oğulcan yaaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Πριν 2 ημέρες
Ceren Aykar
Ceren Aykar

Hiç kız kıza eşleşirmi şuna bak Aybikey'le Alya eşleşiyor

Πριν 2 ημέρες
Evrim Çil
Evrim Çil

Peki oğulcan

Πριν 2 ημέρες
Saniye Ozdere
Saniye Ozdere

Oğulca(olum kızlara bak lan)gülmekten öldüm. 😂😂😂😂

Πριν 2 ημέρες
Рауль Масимхаде
Рауль Масимхаде

Kardeslerim en guzel serialdi ❤️❤️❤️

Πριν 2 ημέρες
Orangutan Morangutan:D
Orangutan Morangutan:D

Bu dizi Elitenin türk versiyonu falan mi

Πριν 3 ημέρες
Sevgi_23_ O
Sevgi_23_ O

Yaa keşke Oğulcan rolünde Cihan yerine başka biri olsaydı normalde de cıvıl cıvıl biri olunca rol oturmamış çok aşırı cıvık çok samimiyetsiz geliyo bana

Πριν 3 ημέρες
Ekin Akdeniz
Ekin Akdeniz

İster ister İQLDŞWLDŞQLSQĞSLA

Πριν 4 ημέρες
Büşra leyla Baykal
Büşra leyla Baykal

Hoca ztn butun sewleri eslestirmis sıkinti yok

Πριν 4 ημέρες
Yagmur Ekıcı
Yagmur Ekıcı

Aybike bi kıza diyoki (şu kızın ayakkabısıyla çantası ve montunu toplasan bin lira eder o kıza dikkat edin ilk çanta siyah ve birazdaha gidince kızın çantası beyaz oluyor far k edenler 👇🏻

Πριν 5 ημέρες
Elif yoloğlu
Elif yoloğlu

Berk arkama bakmadan kaçarım diyorsun da bir gün aybikenin arkasından koşucaksin BAK ÇOK NETT

Πριν 5 ημέρες
Serap Bıçak
Serap Bıçak

Güzel bölüm

Πριν 5 ημέρες
Sevgi_23_ O
Sevgi_23_ O

Doruk aybikeye Berki kestiğini söylüyor ama asiyeyin çok Güzel kesiyon böyle uzunuun uzun

Πριν 5 ημέρες
Sevgi_23_ O
Sevgi_23_ O

Doruğun o Berki çağırırken elle işaret etmesine tek tìk olan benmiyim Doruğun sağ elini kirasım geliyo her baktığımda

Πριν 5 ημέρες
Sevgi_23_ O
Sevgi_23_ O

Yaa şuanda 12. Bolumdeyiz ve sonunda söylediler ve ben doruğa çok sinirlendim doruk bunda önceki akşam başlamış ondan hoşlanmaya ve burda babam yüzünden falan filan diyo orda bursu kesilmesin diye harikasın asiyeye oynadığı pislik oyunu üstleniyor Nerden nereye

Πριν 5 ημέρες
ibrahim kaya
ibrahim kaya

ezik aybıke , ezik aybıke için ben otandım

Πριν 5 ημέρες
SiperSKY
SiperSKY

7:00 Doruk:Ben Londra'da okudum Oğulcan: heeeeeeee *napim*

Πριν 5 ημέρες
Şölə Nuriyeva
Şölə Nuriyeva

Oğulcan supersin👍

Πριν 5 ημέρες
mucize chat noir
mucize chat noir

Harika fabrika dgkslskhbk

Πριν 6 ημέρες
Berrin Özüberk BS
Berrin Özüberk BS

Talya Berk'e , Berk Melisa'ya , Melisa Kadir'e Aşık xjjsjsjsjsj

Πριν 6 ημέρες
ecem kurt
ecem kurt

@Berrin Özüberk BS arkadaşı çünkü

Πριν 6 ημέρες
Berrin Özüberk BS
Berrin Özüberk BS

@ecem kurt neden hep Berkin peşinde?

Πριν 6 ημέρες
ecem kurt
ecem kurt

Talya berke aşık değil ki

Πριν 6 ημέρες
Alituba Demirbaş
Alituba Demirbaş

😆😁😄

Πριν 6 ημέρες
Alituba Demirbaş
Alituba Demirbaş

Bu diziye bayılıyorum

Πριν 6 ημέρες
Pubg Bürosu
Pubg Bürosu

5:30 +18 anlayanlar anladı

Πριν 7 ημέρες
Qaraş Həsənov KK
Qaraş Həsənov KK

2021.05.02.KK..

Πριν 7 ημέρες
seher özcan
seher özcan

Harika ve oğulcan 28 yaşında ve 17 yaşında liseli rolü oynuyorlar ama rollerine cuk oturmuşlar

Πριν 7 ημέρες
Mustafa emin Guler
Mustafa emin Guler

0:56 kızın çantası siyah ama 1:23 te kızın çantası beyaz😂😂😂tekrardan izlerken fark ettim😂😂😂😂

Πριν 8 ημέρες
Park Jilhiyo
Park Jilhiyo

Cihan(Sinan,Oğulcan)diziye ayrı bir renk katıyor

Πριν 8 ημέρες
Elvin Deniz
Elvin Deniz

Umarım Kardeşlerim dizisine Arka Sokaklar ömrü verir amin

Πριν 8 ημέρες
Masal
Masal

4N1K-Liseli Kardeslerim-Liseli Bez Bebek-Liseli 😁hshsjhs

Πριν 9 ημέρες
Dzhemil Kamber
Dzhemil Kamber

choc. beynd

Πριν 10 ημέρες
Önder Boz
Önder Boz

lan bu ne kadar reklam içim disima ciktı

Πριν 10 ημέρες
Tuba Akyol
Tuba Akyol

Çokkk komik oğuzcan yaaa 😂

Πριν 11 ημέρες
Eyvaz Cəlilov
Eyvaz Cəlilov

Bətk : arkadaşı bən alıcakdımda biraz bənzəticəkdim Melisa : sən qit kəndini bənzət 😃😃😃

Πριν 11 ημέρες
Mehmet Yılmaz
Mehmet Yılmaz

Lan ne burun var berkte

Πριν 13 ημέρες
Saadet Takar
Saadet Takar

Bu bölümde birbirine nefretle bakan Doruk ve Asiye şu an aşkla bakıyor 😄

Πριν 13 ημέρες
Mursud Ezimmedov
Mursud Ezimmedov

Cihanın 28 yaşı var 18 e benziyor küp diyip oturmuş rolüne yaöö

Πριν 13 ημέρες
Gamze Demir
Gamze Demir

O kadar yorumun içinde bu yorumu gören ve beğenen kişi inşallah bütün duaların kabul olur ve istediğin her şey gerçekleşir.

Πριν 13 ημέρες
Mahmut Peker
Mahmut Peker

oğulcan tam benim kafadan sjsjjsjsj

Πριν 13 ημέρες
Ebubekir Parlar
Ebubekir Parlar

1q

Πριν 14 ημέρες
Arzuuu
Arzuuu

Ben gelecekden geliyorum. Doruk efendiciğim,ilerde Asiye için iyi biri olmak mecburiyyetinde olucaksın!!!

Πριν 14 ημέρες
Binnet Romali
Binnet Romali

HARİKAML FABRİKAMI?

Πριν 14 ημέρες
Binnet Romali
Binnet Romali

BEN KADİR DELİ KADİR ULAN🤣🤣

Πριν 14 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

Bu arkadas anlamam diye bak

Πριν 14 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

Empati anlamak melisa

Πριν 14 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

Sen melisa abisi degilmisin

Πριν 14 ημέρες
DEREN GÜRSU
DEREN GÜRSU

8:01 görcez ilerki bölümlerde😂😂

Πριν 14 ημέρες
Nuri Kuru
Nuri Kuru

Kapak

Πριν 14 ημέρες
Nuri Kuru
Nuri Kuru

Kan

Πριν 14 ημέρες
Özge Dalkılıç
Özge Dalkılıç

10. Bölümden gelenler. +1

Πριν 14 ημέρες
Sila Sila
Sila Sila

6:35 aaa bizde ikiziz😄

Πριν 14 ημέρες
Sila Sila
Sila Sila

2:07 bu kız neden bana tatlı geldi tipi

Πριν 14 ημέρες
sera varol
sera varol

Oğulcan çok komik yaa😂😂

Πριν 14 ημέρες
Ecrin
Ecrin

Doruk Asiye’ye aşık olduğunu söyledikten sonra buralara düştük

Πριν 15 ημέρες
Berfin Budur
Berfin Budur

Maalesef ismin kadar harika dglsin harikacim

Πριν 15 ημέρες
Ferhat Çelik
Ferhat Çelik

08:44

Πριν 15 ημέρες
Hülya Tunç
Hülya Tunç

Melisa ömerle eşleşmek istedikten sonra Ömere dönüp sana sormadım ama istermisin diye sorması ve oğulcanın ister ister demesi ah Oğulcan ahhh😂😂

Πριν 15 ημέρες
Semanur Yılmaz
Semanur Yılmaz

Yanlız şu var ki aybikenin okula ilk girerken ki düşücek gibi olması müqemmel ğdğsşöxğszö Fark edenler dürüst olun; fark edenler 👇, fark etmeyenler ise 👎 yapsın hadi bakalım KSKSKSMXPAPA

Πριν 15 ημέρες
kemalettin yuce
kemalettin yuce

Zaten kimse kolejde fakir insanları istemez

Πριν 15 ημέρες
Ayten Aksu
Ayten Aksu

Çok net diyorsun ama aybikenin peşinden koştuğun günleride göricez berkcim

Πριν 16 ημέρες
Maviye Memmedova
Maviye Memmedova

O günler başladı🤣🤣

Πριν 7 ημέρες
Berra Kızılaslan
Berra Kızılaslan

Cihan ın her rolüne hasta olan ben

Πριν 17 ημέρες
Beyza Birişik
Beyza Birişik

Asiye ❤ doruk

Πριν 18 ημέρες
Göyçek aliyeva
Göyçek aliyeva

Oğulcan kızlara iki gözle deyil 10 gözle bakıyoo😂😯😃😂😅

Πριν 18 ημέρες
msfc melisa
msfc melisa

Zengin şımarıklık

Πριν 18 ημέρες
edolili
edolili

Oğulcan favorim yaaa

Πριν 18 ημέρες
Onur Alış
Onur Alış

Oğulcan 18 yaşında. 28 diyil

Πριν 19 ημέρες
Medeni Akuş
Medeni Akuş

Orhan surdan taş toplasana aksama bisey pisirelim

Πριν 19 ημέρες
Fatma Göktaş
Fatma Göktaş

Aynen önce valahak

Πριν 19 ημέρες
Fatma Göktaş
Fatma Göktaş

Merhabaty

Πριν 19 ημέρες
Emir Taylan
Emir Taylan

Berk sahneleri çok eğlenceli

Πριν 19 ημέρες
SEVERUS Harry Potter
SEVERUS Harry Potter

SEN GİT KENDİNİ BENZET BERK

Πριν 19 ημέρες
büşra demir
büşra demir

oğucan:olum durya ortama sıcaklık katıyım dedim ömer: he sana kaldı fjdjnşvlafvndaifjvldfav

Πριν 19 ημέρες
Sude Tortumlu
Sude Tortumlu

Hello gençlik im the oğulcan hahahaha

Πριν 19 ημέρες
Nefes Abdullayeva
Nefes Abdullayeva

Aynen yha asdor çok gelsin❤️🐥

Πριν 20 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

insanlar anlamam londorada okudum doruk asiye senin insanlar anlamm insan olman

Πριν 20 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

Asiye baban degilmi utanıyormusun

Πριν 20 ημέρες
Ayse Krtl
Ayse Krtl

Dogum gunumu melisa

Πριν 20 ημέρες
Nehir
Nehir

Asyayla aybüke ikizmi

Πριν 20 ημέρες
Şevval Parlak
Şevval Parlak

Bi bu doruga bak bide yeni bolumdeki doruga bak dahlar kadar fark var ama biz yeni dorugu daha çok seviyoruz

Πριν 20 ημέρες
çiğdem yumru
çiğdem yumru

Sizi çok seviyorum

Πριν 20 ημέρες
büşra demir
büşra demir

oğulcan çok komik

Πριν 20 ημέρες
efecannn baba
efecannn baba

Dkdke dmdm ne kadar y kadar da olmaz olsun ben bu

Πριν 20 ημέρες
Gülderen Uzun
Gülderen Uzun

Doruk " onlar anladı hocam " derken acayip tilt oldum ya

Πριν 20 ημέρες
Melike Tokmak
Melike Tokmak

Doruk çok değişmiş

Πριν 21 ημέρα
Zeynep Baysal
Zeynep Baysal

Guz

Πριν 21 ημέρα
İkra Pınar
İkra Pınar

Berklede aybike eşlessin

Πριν 21 ημέρα
Fuat ekincioğlu
Fuat ekincioğlu

4n1k izleyin ordada oğulcan var

Πριν 21 ημέρα
Yasar Kulve
Yasar Kulve

Çok. Güzel. Ya

Πριν 21 ημέρα
Melisa Koç
Melisa Koç

8:00 çok güldüm Şizofren gibi 50 kere bakdim

Πριν 21 ημέρα
Relaks Cool
Relaks Cool

Ay bayılıyor bu diziye

Πριν 22 ημέρες
Elif Tuğba Kahraman#RespectJennie
Elif Tuğba Kahraman#RespectJennie

Ya neden fakirler güzel birr okulda okuyamaz diye bir düşünce var ki??? Bikere bende eskiden küçücük bir evde yaşıyorum karşımızda bi kız vardı onlarda Ariana Grande degildi yani. Ama abisi normal hatta böyle bir koleje gitmeden LGSde 1-2 yanlışı falan çıkmıştı. YANI FAKIRLERDE BOYLE OKULLARDA OKUYABILIRLER!!!!!!!!

Πριν 22 ημέρες
İkra Arslan
İkra Arslan

Güzel bir okulda okuyabilir ama kolejlerde hocalar daha çok ilgileniyor imkanlar daha çok var o yüzden iyi bir okul demişler fakirler böyle bir okulda okuyabilir burslu da okuyabilir .

Πριν 16 ημέρες
Zeynep Ceren Pehlivan
Zeynep Ceren Pehlivan

AsDor

Πριν 22 ημέρες
Enise Mete
Enise Mete

Oğulcan:ortama sıcaklık katayım dedim Ömer:He sana kaldı 😂😂

Πριν 22 ημέρες
Esila Melek
Esila Melek

Berk nasil arkama bakmadan kacarim dedi.

Πριν 23 ημέρες
hasan hüseyin suğur oyun denizi
hasan hüseyin suğur oyun denizi

oğulcan serüvenleri 1.bez bebekte selim karakterinde lise öğrencisi oldu 2.kardeşlerimde lise öğrencisi oldu

Πριν 23 ημέρες
Mina Yılmaz
Mina Yılmaz

Oğulcaaan çok tatlı değilmii 🤩🦋💕💕

Πριν 23 ημέρες

Επόμενο

Doruk, Asiye'yi cool buluyor!😎 - Kardeşlerim 4. Bölüm

06:40

(🔴LIVE) OLYMPIACOS B PIRAEUS BANK - ΜΑΡΟΥΣΙ

2:9:55

Melisa - Leje ( Official Video )

2:43

Melisa - Leje ( Official Video )

UnixMusic

προβολές 3,7M

MG, Acejax, Ellize - CRIMINAL (Official Music Video)

3:24

Gece kulübünden atıldılar! - Kardeşlerim 2. Bölüm

06:17

Kardeşlerim 11. Bölüm

2:28:23

Kardeşlerim 11. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 8M

Oğulcan'ın En Komik Anları | Kardeşlerim Özel Kolaj

18:01

Kardeşlerim 3. Bölüm

2:26:27

Kardeşlerim 3. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 7M

Kardeşlerim 5. Bölüm

2:28:54

Kardeşlerim 5. Bölüm

KARDEŞLERİM

προβολές 8M

Ömer'in En Sevimli Sahneleri  | Kardeşlerim Özel Kolaj

38:22

(🔴LIVE) OLYMPIACOS B PIRAEUS BANK - ΜΑΡΟΥΣΙ

2:9:55

Melisa - Leje ( Official Video )

2:43

Melisa - Leje ( Official Video )

UnixMusic

προβολές 3,7M

MG, Acejax, Ellize - CRIMINAL (Official Music Video)

3:24

FY - Ring - Official Music Video

3:47

FY - Ring - Official Music Video

Capital Music

προβολές 2,2M

1 IN A MILLION MOMENTS IN SPORTS HISTORY

8:09

1 IN A MILLION MOMENTS IN SPORTS HISTORY

Trend Wave

προβολές 5M

Immune - Glow (Official Audio) (prod. by Gojix)

3:16

Immune - Glow (Official Audio) (prod. by Gojix)

Barcode Entertainment

προβολές 301K

Elon Musk Monologue - SNL

5:36

Elon Musk Monologue - SNL

Saturday Night Live

προβολές 2,6M